Ekran görüntüsü almak için herhangi bir cihaza uygulamanızı göndermenize gerek yok!
Eğer xcode ile çalışıyorsanız
Simülatörde uygulamanızı çalıştırın
iphone 7, ipad 12.9 vs.. (hangisi için ekran görüntüsü almak istiyorsanız onu seçin)
simülatör ekranı açılınca üst menüden File => New Screen Shot tıklayın
Bu kadar kolay
Üstelik bu aldığınız görüntü Apple'in sizden istediği çözünürlük ile birebir aynı hiç bir şekilde sorun yaşamazsınız.
Bu konuda sorun yaşayan arkadaşlara umarım faydası olur.
Herkese hayırlı, bol kazançlar.