• 07-07-2018, 12:37:57
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar developer hesabım 2 yıllık multi account gereçesi ile banlandı. Daha sonra sıfır aldığım farklı bir bilgisayarda eşim adına yeniden developer hesabı açtım. 3 gün sonra oda multi account gerekçesi ile kapandı. Gelen mailde bir daha açarsanız veya farklı isimde açarsanız gene kapatırız tarzında google kapıları kapattığını net olarak bildirdi. Şuanda ne yapacağımı bilmiyorum. Tekrar uygulama yayınlayamaz mıyım? Forumda developer hesapları satanları görüyorum. Muhtemelen bu hesapları alanlarda ben gibi banlandıkları için alıyor. Ama bildiğim kadarıyla banlanan hesabın kullanıldığı bilgisayarı wifiyi açıldığı her cihazı google logluyor. Bu makinelerde yeniden hesap girişi olduğu anda google kapatıyor. Bunun çözümü nedir mobil uygulama nasıl yayınlayacağım?
  • 07-07-2018, 12:46:54
    #2
    oguzgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar developer hesabım 2 yıllık multi account gereçesi ile banlandı. Daha sonra sıfır aldığım farklı bir bilgisayarda eşim adına yeniden developer hesabı açtım. 3 gün sonra oda multi account gerekçesi ile kapandı. Gelen mailde bir daha açarsanız veya farklı isimde açarsanız gene kapatırız tarzında google kapıları kapattığını net olarak bildirdi. Şuanda ne yapacağımı bilmiyorum. Tekrar uygulama yayınlayamaz mıyım? Forumda developer hesapları satanları görüyorum. Muhtemelen bu hesapları alanlarda ben gibi banlandıkları için alıyor. Ama bildiğim kadarıyla banlanan hesabın kullanıldığı bilgisayarı wifiyi açıldığı her cihazı google logluyor. Bu makinelerde yeniden hesap girişi olduğu anda google kapatıyor. Bunun çözümü nedir mobil uygulama nasıl yayınlayacağım?
    yeni hesap açarken bilgiler farklı olması lazim.. ayni pc den kesinlikle giris yapmayınız... ben genellikle güvendiğim farklı pclerden giriş yapiyorum...
  • 07-07-2018, 12:57:58
    #3
    biri bana neden iki tane hesap ihtiyaci oldugunu aciklayabilir mi? Tek hesapta sinirsiz uygulama paylasilamiyor mu?
  • 07-07-2018, 13:03:48
    #4
    Bana zaten tek hesap lazım tek jesapta paylaşıyorum ama google çoklu hesap diye kapatıyor coklu hesabım olmadığı halde.
  • 07-07-2018, 17:36:56
    #5
    HesapSatis.com.tr
    Benim 5 hesabim banlandi şimdi VPS aldım 15 tl ye onda hesap açtım onda açiyorum hesabimi 4 ay oldu sorun yok
  • 07-07-2018, 20:14:11
    #6
    Vps nerden aldınız ve cepten işten girilebiliyor mu?
  • 08-07-2018, 22:18:31
    #7
    çoklu hesabın yasak olmadığını kendi açıklamalarında okumuştum?
    çoklu hesapta yakalanmamak için
    yeni tarayıcı veya formatlanmış pc
    farklı ip adresi modeme reset atmak yeter.
    farklı kredi kartı. aynı kartın yeni oluşturulacak sanal kartındanda açılabilir.
    isim adres cep no vs fatklı olacak
    hesabı açıp uygulamaları yükledikten sonra pc yi tekrar formatlayın modemi tekrar resetleyin. sonra tekrar yeni hesap açabilirsiniz.