Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar developer hesabım 2 yıllık multi account gereçesi ile banlandı. Daha sonra sıfır aldığım farklı bir bilgisayarda eşim adına yeniden developer hesabı açtım. 3 gün sonra oda multi account gerekçesi ile kapandı. Gelen mailde bir daha açarsanız veya farklı isimde açarsanız gene kapatırız tarzında google kapıları kapattığını net olarak bildirdi. Şuanda ne yapacağımı bilmiyorum. Tekrar uygulama yayınlayamaz mıyım? Forumda developer hesapları satanları görüyorum. Muhtemelen bu hesapları alanlarda ben gibi banlandıkları için alıyor. Ama bildiğim kadarıyla banlanan hesabın kullanıldığı bilgisayarı wifiyi açıldığı her cihazı google logluyor. Bu makinelerde yeniden hesap girişi olduğu anda google kapatıyor. Bunun çözümü nedir mobil uygulama nasıl yayınlayacağım?