• 05-03-2018, 21:48:42
    #1
    Konuyu acacak baska bir yer bulamadim yanlissa tanisabilir.

    S6 edge cihazima rom attiktan sonra surekli kendini resetleme problemiyle karsilastim bazen kurulum ekrani geliyor dil secimi yaparken falan tekrar kendini resetlemeye basliyor anlayacaginiz islem yapamiyorum acilmiyor.

    Vermedigim telefoncu kalmadi teshis koyabilen yok bilen varsa yonlendirirse sevinirim
  • 05-03-2018, 22:41:25
    #2
    SmArt swiçin eski versiyonuyla temiz bir yazılım yükleyin
  • 05-03-2018, 23:29:49
    #3
    firtinalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SmArt swiçin eski versiyonuyla temiz bir yazılım yükleyin
    Eski yazilimlara donus yapmiyor cihaz atmadigim rom kalmadi zaten
  • 05-03-2018, 23:37:10
    #4
    SaruCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski yazilimlara donus yapmiyor cihaz atmadigim rom kalmadi zaten
    Smart swicth bir masa üstü uygulamasıdır
  • 06-03-2018, 00:02:12
    #5
    firtinalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Smart swicth bir masa üstü uygulamasıdır
    Bilgim var ancak yazilim yuklemesi yapilamaz diyor cihaza.
  • 06-03-2018, 00:02:59
    #6
    Hocam eski versiyonu bul yükler



    Kargo size ait 100 tl karsılığı halledebilirim tabi yazılım yüklemeden önce cihazda arıza olmadıgından eminseniz
  • 06-03-2018, 00:45:17
    #7
    firtinalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eski versiyonu bul yükler




    Kargo size ait 100 tl karsılığı halledebilirim tabi yazılım yüklemeden önce cihazda arıza olmadıgından eminseniz
    Ben rom atmadan once cihazi duzenli olarak 1 senedir kullaniyordum s8 rom attim durum bu surekli acilamadan resetliyor halledebilecekseniz goruselim
  • 06-03-2018, 08:54:34
    #8
    Hallederim hocam