S6 edge cihazima rom attiktan sonra surekli kendini resetleme problemiyle karsilastim bazen kurulum ekrani geliyor dil secimi yaparken falan tekrar kendini resetlemeye basliyor anlayacaginiz islem yapamiyorum acilmiyor.
Vermedigim telefoncu kalmadi teshis koyabilen yok
bilen varsa yonlendirirse sevinirim