Konuyu acacak baska bir yer bulamadim yanlissa tanisabilir.
S6 edge cihazima rom attiktan sonra surekli kendini resetleme problemiyle karsilastim bazen kurulum ekrani geliyor dil secimi yaparken falan tekrar kendini resetlemeye basliyor anlayacaginiz islem yapamiyorum acilmiyor.
Vermedigim telefoncu kalmadi teshis koyabilen yok

bilen varsa yonlendirirse sevinirim