• 23-10-2016, 00:06:18
    #1
    ArkadaÅŸlar merhaba,

    Yıllık izinde olduğumdan boş vaktim var. Bunu fırsat bilerek android programlama konusunda kendimi geliştirmek istiyorum.
    Fakat daha baÅŸlamadan 1-0 gol yedim.
    Eclipse bir türlü kuramadım SDK'lar indirmek gerekiyor sanırım. Beceremedim ama SDKlar da toplam 2-3 GB tutuyor. İnternetim de çok yavaş.
    Basit alternatif başka yol var mıdır?
  • 23-10-2016, 00:14:34
    #2
    Android ile bikaç sene önce uğraşmıştım. Hiç Eclipse ile uğraşmayın.

    Çözüm -> Android Studio

    https://developer.android.com/studio/index.html
  • 23-10-2016, 00:14:39
    #3
    Android studio 10 numara

    SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 23-10-2016, 00:16:05
    #4
    ydlgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android ile bikaç sene önce uğraşmıştım. Hiç Eclipse ile uğraşmayın.

    Çözüm -> Android Studio

    https://developer.android.com/studio/index.html
    GuMgUmOk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android studio 10 numara

    SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Öneriniz için teşekkürler.
    Yükleme yaptıktan sonra ek paket vb. indirme işlemi oluyor mu? SDK'lar vs.
    Yoksa direk kodlama aşaması ve emulator görüntü sağlıyor mudur?
  • 23-10-2016, 00:17:21
    #5
    Sdknın indirilmesi gerekiyor. Bu işi Android studio çok iyi yapıyor. İndirin Kurulum basit. Emulatorde iyi

    SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 24-10-2016, 12:47:41
    #6
    Emulatör olarak genymotion isimli bir yazılım var onu kurabilirsiniz ya da direk bilgisayara android cihaz bağlayıp test edebilirsiniz cihazda çalıştırmak için bilgisayara pda net diye bir uygulama var onu kuruyorsunuz