Arkadaşlar merhaba,
Yıllık izinde olduğumdan boş vaktim var. Bunu fırsat bilerek android programlama konusunda kendimi geliştirmek istiyorum.
Fakat daha başlamadan 1-0 gol yedim.
Eclipse bir türlü kuramadım SDK'lar indirmek gerekiyor sanırım. Beceremedim ama SDKlar da toplam 2-3 GB tutuyor. İnternetim de çok yavaş.
Basit alternatif başka yol var mıdır?