• 24-12-2015, 11:40:30
    #1
    Arkadaşlar

    Windows işletim sistemine android emülatör kurmaya çalışıyorum.
    Bir gece boyunca programı çalıştırdım.
    Bir türlü kurulmuyor.
    İşin garibi bir hata da vermiyor.

    Denediğim programlar bluestacks ve droid4x.

    Bu konuda bir fikri olan / bu sorunu yaşamış arkadaş var mı?
  • 24-12-2015, 11:41:36
    #2
    ercanakca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar

    Windows işletim sistemine android emülatör kurmaya çalışıyorum.
    Bir gece boyunca programı çalıştırdım.
    Bir türlü kurulmuyor.
    İşin garibi bir hata da vermiyor.

    Denediğim programlar bluestacks ve droid4x.

    Bu konuda bir fikri olan / bu sorunu yaşamış arkadaş var mı?
    Genymotion'ı denemenizi öneririm.
  • 24-12-2015, 12:37:41
    #3
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genymotion'ı denemenizi öneririm.
    işletim sisteminden zırtlıyor galiba. anlam veremedim.

    geymotion da da burada sıkıntı veriyor.

    running commanf : GLEWinfo bu aşamada problem veriyor.

    Bu arada genymotion kişisel kullanımda da ücretli mi?
    https://i.hizliresim.com/3YRD7j.png
  • 24-12-2015, 12:41:58
    #4
    ercanakca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işletim sisteminden zırtlıyor galiba. anlam veremedim.

    geymotion da da burada sıkıntı veriyor.

    running commanf : GLEWinfo bu aşamada problem veriyor.

    Bu arada genymotion kişisel kullanımda da ücretli mi?
    https://i.hizliresim.com/3YRD7j.png
    Ücretsiz, fakat sizin tüm updateleriniz yüklü mü pcnizde? genelde en büyük problemler bundan kaynaklanabiliyor. hele ki üç sistem de hata veriyorsa, mutlaka pcnizde birşey eksik ya da güncel değil demektir.
  • 24-12-2015, 12:51:06
    #5
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz, fakat sizin tüm updateleriniz yüklü mü pcnizde? genelde en büyük problemler bundan kaynaklanabiliyor. hele ki üç sistem de hata veriyorsa, mutlaka pcnizde birşey eksik ya da güncel değil demektir.
    Her güncellemeyi aktif tutmuyorum.
    İlgin için teşekkürler.