ercanakca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar

Windows işletim sistemine android emülatör kurmaya çalışıyorum.
Bir gece boyunca programı çalıştırdım.
Bir türlü kurulmuyor.
İşin garibi bir hata da vermiyor.

Denediğim programlar bluestacks ve droid4x.

Bu konuda bir fikri olan / bu sorunu yaşamış arkadaş var mı?
Genymotion'ı denemenizi öneririm.