• 03-08-2015, 20:24:26
    #1
    Merhaba arkadaşlar,



    Eclipse'i açtığımda yukarıda ki gibi bir hata alıyorum. Aynı amanda konsoldo şöyle bir yazı çıkıyor.

    [2015-08-03 20:17:05 - Android SDK] Error when loading the SDK:
    
    Error: Error parsing /home/mert/Masaüstü/Works/Android/Android-Sdk-Linux/system-images/android-22/android-wear/x86/devices.xml
    cvc-complex-type.2.4.d: Invalid content was found starting with element 'd:skin'. No child element is expected at this point.
    Error: Error parsing /home/mert/Masaüstü/Works/Android/Android-Sdk-Linux/system-images/android-22/android-wear/armeabi-v7a/devices.xml
    cvc-complex-type.2.4.d: Invalid content was found starting with element 'd:skin'. No child element is expected at this point.
    Bir uygulama oluşturup açmaya çalıştığımda ise activity_deneme.xml 'de ugulamanın ön izlemesi oluşmuyor.

    Nasıl çözerim bu sorunu?
  • 04-08-2015, 00:56:37
    #2
    Cevabı bilmiyorum da Google'da ararsan StackOverflow'da çıkar mutlaka. Şunun için cevap yazıyorum:

    Android Studio'ya geç bence, Eclipse'den desteğini kesti Google, şuan resmi desteği Android Studio'da. Ben de Android Studio'yu öğrenmeye çalışıyorum, karışık geldi Eclipse'ten sonra ve çok yavaş.
  • 04-08-2015, 14:06:07
    #3
    MasterUnion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevabı bilmiyorum da Google'da ararsan StackOverflow'da çıkar mutlaka. Şunun için cevap yazıyorum:

    Android Studio'ya geç bence, Eclipse'den desteğini kesti Google, şuan resmi desteği Android Studio'da. Ben de Android Studio'yu öğrenmeye çalışıyorum, karışık geldi Eclipse'ten sonra ve çok yavaş.
    StackOverflow'da yüksek oya sahip tüm cevapları denedim hocam, ama çözülmedi.

    Daha önceden PHPStorm kullandığımdan Intellij Idea'yı biliyorum. İlk olarak bir Eclipse ile denemek istedim. Şimdi bende kuracağım Android Studio'yu.
  • 04-08-2015, 14:15:18
    #4
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    StackOverflow'da yüksek oya sahip tüm cevapları denedim hocam, ama çözülmedi.

    Daha önceden PHPStorm kullandığımdan Intellij Idea'yı biliyorum. İlk olarak bir Eclipse ile denemek istedim. Şimdi bende kuracağım Android Studio'yu.
    Hocam konuyla biraz alakasız olarak tavsiye ettim zaten, hatasını da çözersin hem. Çünkü geleceği yok şuan Eclipse'in, tabi doğal olarak millet batan gemiyi çoktan terk etti bile, şuan gördüğüm kadarıyla Eclipse ezici çoğunlukta kullanılırken, Google Android Studio'ya resmi desteğini verip Eclipse'den elini çekince tam tersi oldu, şuan büyük çoğunluk Android Studio'da.
    Dolayısıyla belki sizin hata yeni oluşmaya başlayan bir hatadır, ama kullanımı azaldığı için StackOverflow'a düşmemiştir, böyle bir ihtimal de var.
    Şuan soru yağmuru Android Studio'yu besliyor orada.

    Neyse bir şekilde çözersiniz umarım, kolay gelsin. İyi forumlar.