StackOverflow'da yüksek oya sahip tüm cevapları denedim hocam, ama çözülmedi.
Daha önceden PHPStorm kullandığımdan Intellij Idea'yı biliyorum. İlk olarak bir Eclipse ile denemek istedim. Şimdi bende kuracağım Android Studio'yu.
Hocam konuyla biraz alakasız olarak tavsiye ettim zaten, hatasını da çözersin hem. Çünkü geleceği yok şuan Eclipse'in, tabi doğal olarak millet batan gemiyi çoktan terk etti bile, şuan gördüğüm kadarıyla Eclipse ezici çoğunlukta kullanılırken, Google Android Studio'ya resmi desteğini verip Eclipse'den elini çekince tam tersi oldu, şuan büyük çoğunluk Android Studio'da.
Dolayısıyla belki sizin hata yeni oluşmaya başlayan bir hatadır, ama kullanımı azaldığı için StackOverflow'a düşmemiştir, böyle bir ihtimal de var.

Şuan soru yağmuru Android Studio'yu besliyor orada.
Neyse bir şekilde çözersiniz umarım, kolay gelsin. İyi forumlar.