• 15-08-2014, 19:28:06
    #1
    Merhaba. Android studio kullanarak yeni bir proje yapınca debug ve diğer butonları kullanıp uygulamayı görebiliyorum. Şu şekilde;


    Ancak başka bir kaynaktan gelen ama çalışması gereken sorunsuz bir projeyi import ettiğimde şu şekilde oluyor, debug işlemleri yapamıyorum. Ve menü şöyle oluyor:


    Sorun nerede acaba?
  • 15-08-2014, 23:43:58
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Debug edemiyordur projeyi. Dışarıdan dahil ettiğin projeni gradel ile ana projene import ederek çalıştırabilirsin sanırım. Android studio'da dışarıdan bişeyler eklemek istiyorsan gradel ile uğraşman gerekiyor. Gradel araştırmanı tavsiye ederim.
  • 16-08-2014, 14:21:18
    #3
    tesekkurler hocam.