Merhaba. Android studio kullanarak yeni bir proje yapınca debug ve diğer butonları kullanıp uygulamayı görebiliyorum. Şu şekilde;


Ancak başka bir kaynaktan gelen ama çalışması gereken sorunsuz bir projeyi import ettiğimde şu şekilde oluyor, debug işlemleri yapamıyorum. Ve menü şöyle oluyor:


Sorun nerede acaba?