• 13-01-2014, 18:12:11
    #1
    arkadaşlar bugün uzun zaman sonra facebook developers'da bi uygulama yapıyım diye sisteme girdim... facebook'da

    android'e özel uygulama
    ios'a özel uygulama
    windows'a özel uygulama

    diye servisler açılmış uygulama geliştirme penceresinde

    konuyu tam anlayamadım, bilgisi olan varsa bu durumu açıklayabilir mi ??

    yani artık facebook için ayrı uygulama geliştirmektense android yada ios uygulamalarımızı doğrudan facebook'da da çalıştırabilicez mi ?

    tam olarak ne anlama geliyor bu ?
  • 14-01-2014, 03:46:11
    #2
    Hayır Sadece facebook api sini kullanarak geliştirdiğiniz android, ios uygulamalarınızı facebook ta uygulama olarak görür millet Yani facebook uygulaması yazacaksanız yine normal facebook uygulaması yazmanız lazım, android uygulaması sadece facebook api sini kullanır.