arkadaşlar bugün uzun zaman sonra facebook developers'da bi uygulama yapıyım diye sisteme girdim... facebook'da
android'e özel uygulama
ios'a özel uygulama
windows'a özel uygulama
diye servisler açılmış uygulama geliştirme penceresinde
konuyu tam anlayamadım, bilgisi olan varsa bu durumu açıklayabilir mi ??
yani artık facebook için ayrı uygulama geliştirmektense android yada ios uygulamalarımızı doğrudan facebook'da da çalıştırabilicez mi ?
tam olarak ne anlama geliyor bu ?