• 30-05-2013, 01:12:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,

    Forumda browser yazabilecek arkadaş, şirket var mı? Windows ortamında internet explorer alt tabanlı browserlar var aynı şey android için geçerlimi bilmiyorum. Eğer oluyorsa androidin kendi tarayıcısı alt tabanlı bir browser yazdırmak istiyorum.

    Önemli not: Yazılacak tarayıcı flash player destekli olmalı.
  • 30-05-2013, 10:33:31
    #2
    isim vermeyeyim ama bir egitim video serisinde başlangıç için gayet iş görecek bir browser yapımı vardı.
    Çok çok az programlama bilgin olsa bile izleyerek yapabileceğin bir şey
  • 30-05-2013, 12:18:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    obie01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isim vermeyeyim ama bir egitim video serisinde başlangıç için gayet iş görecek bir browser yapımı vardı.
    Çok çok az programlama bilgin olsa bile izleyerek yapabileceğin bir şey
    Hem zamanım hemde programlama ile uğraşabilecek bir yeteneğim yok Ayrıyetten ekleme yaptıracağım bazı özelliklerde var.

    Yinede teşekkür ederim
  • 30-05-2013, 20:36:44
    #4
    Merhaba,

    İstediğiniz gibi bir browser hazırlanabilir, fakat eğer android cihaz flash player desteklemiyorsa browser'da da flash player olmayacaktır.

    İsterseniz özel mesaj ile proje detaylarını ve bütçenizi gönderin değerlendireyim.
  • 30-05-2013, 21:59:15
    #5
    browser için sanıyorum burada bir çok kişi android apilerini kullanacaktır.
    Tıpkı visual basicte browser yapmak gibi.
    10-15 fonksiyon yeterli