Merhaba arkadaşlar,
Forumda browser yazabilecek arkadaş, şirket var mı? Windows ortamında internet explorer alt tabanlı browserlar var aynı şey android için geçerlimi bilmiyorum. Eğer oluyorsa androidin kendi tarayıcısı alt tabanlı bir browser yazdırmak istiyorum.
Önemli not: Yazılacak tarayıcı flash player destekli olmalı.