• 27-05-2013, 18:10:52
    #1
    Merhaba Arkadaşlar.
    Telefonuma exchange mail adresimi tanımlamak istiyorum fakat bir türlü
    kuramadım bana bu konuda yardımcı olurmusunuz.
    Kullanıcı şifre bölümünü geçiyorum Alanadı/kullanıcı adı bölümü geliyor orayane yazmam gerekiyor.Allta sunucu adresi var.Şirkette kullandıgımız outlok sunucuyumu yazıcaz yardımcı olurmusunuz teşekürler.
  • 28-05-2013, 18:10:34
    #2
    güncel
  • 29-05-2013, 11:39:13
    #3
    Kimse bilmiyor mu arkadaşlar bir yardımcı olun
  • 02-06-2013, 03:05:07
    #4
    darpkaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar.
    Telefonuma exchange mail adresimi tanımlamak istiyorum fakat bir türlü
    kuramadım bana bu konuda yardımcı olurmusunuz.
    Kullanıcı şifre bölümünü geçiyorum Alanadı/kullanıcı adı bölümü geliyor orayane yazmam gerekiyor.Allta sunucu adresi var.Şirkette kullandıgımız outlok sunucuyumu yazıcaz yardımcı olurmusunuz teşekürler.
    alanadı/kullanıcı adı bölümüne (domainadı/kullanıcı adınız)
    sunucu adresi kısmına mail.abc.com yazınız. Madem bir şirkette çalışıyorsunuz
    o domaini kuran arkadaş(lar)a sorun size daha hızlı cevap vereceklerdir.