Merhaba Arkadaşlar.
Telefonuma exchange mail adresimi tanımlamak istiyorum fakat bir türlü
kuramadım bana bu konuda yardımcı olurmusunuz.
Kullanıcı şifre bölümünü geçiyorum Alanadı/kullanıcı adı bölümü geliyor orayane yazmam gerekiyor.Allta sunucu adresi var.Şirkette kullandıgımız outlok sunucuyumu yazıcaz yardımcı olurmusunuz teşekürler.
Android Exchange Kurulum Hakkında ?
3
●350
- 02-06-2013, 03:05:07alanadı/kullanıcı adı bölümüne (domainadı/kullanıcı adınız)darpkaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sunucu adresi kısmına mail.abc.com yazınız. Madem bir şirkette çalışıyorsunuz
o domaini kuran arkadaş(lar)a sorun size daha hızlı cevap vereceklerdir.