Merhaba Arkadaşlar.
Telefonuma exchange mail adresimi tanımlamak istiyorum fakat bir türlü
kuramadım bana bu konuda yardımcı olurmusunuz.
Kullanıcı şifre bölümünü geçiyorum Alanadı/kullanıcı adı bölümü geliyor orayane yazmam gerekiyor.Allta sunucu adresi var.Şirkette kullandıgımız outlok sunucuyumu yazıcaz yardımcı olurmusunuz teşekürler.