• 25-06-2025, 00:08:35
    #1
    Merhabalar, içerisinde yayında 2 oyun bulunan, doğrulanmış eski 2013 play console hesabin fiyati nedir? Güzel bir teklif gelirse satmayı düşünüyorum. Satılırsa sorun yaşar mıyım onu da sorayım.
  • 25-06-2025, 00:13:52
    #2
    Benim forumdan bşr arkadaşın hesabında yayınlanan uygulamam vardı arkadaş play console hesabını forum üzeri sattı.
    Uygulama transfer işlemi yarım kaldı .

    15 gün sonra hesapta aşağıdaki oyun yayındaydı.

  • 25-06-2025, 00:21:32
    #3
    ByEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim forumdan bşr arkadaşın hesabında yayınlanan uygulamam vardı arkadaş play console hesabını forum üzeri sattı.
    Uygulama transfer işlemi yarım kaldı .

    15 gün sonra hesapta aşağıdaki oyun yayındaydı.

    Kumar uygulamaları icin mi kullanılıyor satılan hesaplar?
  • 25-06-2025, 00:26:26
    #4
    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kumar uygulamaları icin mi kullanılıyor satılan hesaplar?
    Adamın üyeliği silindi forumdan kendisi normalde test süreci için eski hesap alıyoruz diyordu. Kimse demez çünkü yurt dışına vs satıyorlar bir kaç Alıcı el değiştirerek hepsi para kazanıyor.

    Herkesi zan altında bırakamam. Ben size başıma gelen olayı anlatıyorum. Ben hayatta satmam tanımadığım birine.
    25 dolarlık hesap normalde hocam.

    Hesap adını falanda değiştiriyorlar. Mağaza linki değişmiyorsa görebilirsiniz sadece yoksa zaten mağaza linki değişiyor diye biliyorum Eski uygulamaya güncelleme atarlasa sadece görebilirsiniz link değişmediği için
  • 25-06-2025, 00:37:25
    #5
    ByEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın üyeliği silindi forumdan kendisi normalde test süreci için eski hesap alıyoruz diyordu. Kimse demez çünkü yurt dışına vs satıyorlar bir kaç Alıcı el değiştirerek hepsi para kazanıyor.

    Herkesi zan altında bırakamam. Ben size başıma gelen olayı anlatıyorum. Ben hayatta satmam tanımadığım birine.
    25 dolarlık hesap normalde hocam.

    Hesap adını falanda değiştiriyorlar. Mağaza linki değişmiyorsa görebilirsiniz sadece yoksa zaten mağaza linki değişiyor diye biliyorum Eski uygulamaya güncelleme atarlasa sadece görebilirsiniz link değişmediği için
    Evet r10'da sorun yaşayan bazı üyelerin neden silindiğini bende anlamıyorum. 1 günlük üye parayı basıp kurumsal üyelik alınca her naneyi yemesine, milleti tokatlamasina izin mi veriliyor yani, buradan bu anlam çıkıyor. Satmayı pek düşünmüyorum zaten de 10 bin tl teklif etti birisi, safız ama enayi değiliz herhalde o kadar. Yurtdışına satıldığını biliyorum, o zaman çok düşünmemek lazım.
  • 25-06-2025, 00:40:22
    #6
    1000 - 1100 dolar veriyolar. Hocam para tatlı geliyor insanlara .

    kendilerini daha kaça satıyor Allah bilir çünkü aracılık yapılıyor.
  • 25-06-2025, 00:53:16
    #7
    ByEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 - 1100 dolar veriyolar. Hocam para tatlı geliyor insanlara .

    kendilerini daha kaça satıyor Allah bilir çünkü aracılık yapılıyor.
    Sıkıntılı bir süreç, 1000 dolara falan bu risk alınmaz. Küçümsemek icin söylemiyorum iyi para, herkesin ihtiyacı olabilir tabi ama benim açımdan değmez. 1000'e alınıp en azından 2-3 katına satılıyor olabilir.

    Hesabı satmadan, potansiyeli olan legal uygulama veya oyun yayınlayıp kazanç ortaklığı daha mantıklı o zaman sanırım.