Adamın üyeliği silindi forumdan kendisi normalde test süreci için eski hesap alıyoruz diyordu. Kimse demez çünkü yurt dışına vs satıyorlar bir kaç Alıcı el değiştirerek hepsi para kazanıyor.
Herkesi zan altında bırakamam. Ben size başıma gelen olayı anlatıyorum. Ben hayatta satmam tanımadığım birine.
25 dolarlık hesap normalde hocam.
Hesap adını falanda değiştiriyorlar. Mağaza linki değişmiyorsa görebilirsiniz sadece yoksa zaten mağaza linki değişiyor diye biliyorum Eski uygulamaya güncelleme atarlasa sadece görebilirsiniz link değişmediği için
Evet r10'da sorun yaşayan bazı üyelerin neden silindiğini bende anlamıyorum. 1 günlük üye parayı basıp kurumsal üyelik alınca her naneyi yemesine, milleti tokatlamasina izin mi veriliyor yani, buradan bu anlam çıkıyor. Satmayı pek düşünmüyorum zaten de 10 bin tl teklif etti birisi, safız ama enayi değiliz herhalde o kadar. Yurtdışına satıldığını biliyorum, o zaman çok düşünmemek lazım.