• 17-12-2022, 00:36:19
    #1
    Arkadaşlar Apple da uygulama yayinlarken siz de çok zorlanıyor musunuz? 2 tane ayrı simülasyon oyunu gönderdim incelemeye 2 si de "guideline 4.3 - design" denilerek red yedi. Bunu nasıl asabiliriz acaba
  • 17-12-2022, 01:59:52
    #2
    ekran görüntüleri vs yollamışlardır tam hatayı atarsan iyi olur. genelde 4.3 ekran boyutları ile ilgili olur. örneğin oyunu iphone için tasarlamışsındır fakat gönderirken mac ipad vs gibi cihazlarıda seçili bırakmışsındır. buna dikkat etmek gerekiyor.
  • 17-12-2022, 09:26:50
    #3
    Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekran görüntüleri vs yollamışlardır tam hatayı atarsan iyi olur. genelde 4.3 ekran boyutları ile ilgili olur. örneğin oyunu iphone için tasarlamışsındır fakat gönderirken mac ipad vs gibi cihazlarıda seçili bırakmışsındır. buna dikkat etmek gerekiyor.
    uygulamanizin app store a gonderilen diğer uygulamalarla aynı ozelligi sağladığını fark ettik, sadece bir spam biçimi olarak kabul edilen içeriğe veya dile Göre değişir. Diye devam ediyor hocam
  • 17-12-2022, 15:25:19
    #4
    TheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uygulamanizin app store a gonderilen diğer uygulamalarla aynı ozelligi sağladığını fark ettik, sadece bir spam biçimi olarak kabul edilen içeriğe veya dile Göre değişir. Diye devam ediyor hocam
    Arayüzünüzü komple değiştirmelisiniz hocam.
  • 17-12-2022, 20:29:10
    #5
    Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arayüzünüzü komple değiştirmelisiniz hocam.
    Hocam butonlar ve arkaplan değiştirmek yeterli olur mu
  • 18-12-2022, 02:45:13
    #6
    TheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam butonlar ve arkaplan değiştirmek yeterli olur mu
    hocam ui ux komple değiştirmeniz gerekebilir. Yeni bir tasarımla deneyin.
  • 18-12-2022, 18:50:19
    #7
    Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ui ux komple değiştirmeniz gerekebilir. Yeni bir tasarımla deneyin.
    Tamamdır hocam teşekkürler
  • 19-12-2022, 08:11:03
    #8
    4.3 ten red alan uygulama ne yaparsanız yapın %99 ihtimalle yayınlanmayacaktır. Apple google gibi reskin uygulamalara izin vermiyor. Benzer bir uygulama varsa yayınlatmaz
  • 19-12-2022, 09:32:55
    #9
    benim denediğim bir taktik var bir çok kere bu şekilde geçirdim. Gönderdim mesela red yedi 4.3 den hiçbişey yapmıyorum 10 15 gun aralıklarla tekrar incelemeye gonderiyorum ve geçmeyen olmadı bu zamana kadar. He bariz aynısı yayında yoksa muhtemelen geçer