Arkadaşlar Apple da uygulama yayinlarken siz de çok zorlanıyor musunuz? 2 tane ayrı simülasyon oyunu gönderdim incelemeye 2 si de "guideline 4.3 - design" denilerek red yedi. Bunu nasıl asabiliriz acaba