İos oyun yayinlama
14
●404
- 17-12-2022, 00:36:19Arkadaşlar Apple da uygulama yayinlarken siz de çok zorlanıyor musunuz? 2 tane ayrı simülasyon oyunu gönderdim incelemeye 2 si de "guideline 4.3 - design" denilerek red yedi. Bunu nasıl asabiliriz acaba
- 17-12-2022, 09:26:50uygulamanizin app store a gonderilen diğer uygulamalarla aynı ozelligi sağladığını fark ettik, sadece bir spam biçimi olarak kabul edilen içeriğe veya dile Göre değişir. Diye devam ediyor hocamShrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2022, 15:25:19Arayüzünüzü komple değiştirmelisiniz hocam.TheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2022, 20:29:10Hocam butonlar ve arkaplan değiştirmek yeterli olur muShrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2022, 02:45:13hocam ui ux komple değiştirmeniz gerekebilir. Yeni bir tasarımla deneyin.TheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2022, 18:50:19Tamamdır hocam teşekkürlerShrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2022, 09:32:55benim denediğim bir taktik var bir çok kere bu şekilde geçirdim. Gönderdim mesela red yedi 4.3 den hiçbişey yapmıyorum 10 15 gun aralıklarla tekrar incelemeye gonderiyorum
ve geçmeyen olmadı bu zamana kadar. He bariz aynısı yayında yoksa muhtemelen geçer
ve geçmeyen olmadı bu zamana kadar. He bariz aynısı yayında yoksa muhtemelen geçer