• 23-11-2022, 13:00:22
    #1
    Arkadaşlar koca forumda bulamadım bir kişi, yazdıklarımın çoğu dating yapmıyoruz dediler, bir arkadaşla anlaştık deprem olayı çıkınca olmadı. Ücreti mukabilinde, dating app'i reskin edebilecek var mı?

    -Onesignal, Facebook API Key'leri elimde sadece girişi yapılacak,
    -Logo, Splash vb değiştirilecek ve Google Play yüklemesini ben yapacağım.
  • 23-11-2022, 13:05:50
    #2
    merhaba pm gonderiyorum