Arkadaşlar koca forumda bulamadım bir kişi, yazdıklarımın çoğu dating yapmıyoruz dediler, bir arkadaşla anlaştık deprem olayı çıkınca olmadı. Ücreti mukabilinde, dating app'i reskin edebilecek var mı?

-Onesignal, Facebook API Key'leri elimde sadece girişi yapılacak,
-Logo, Splash vb değiştirilecek ve Google Play yüklemesini ben yapacağım.