• 14-06-2022, 19:05:20
    #1
    Unitydeki oyunuma one signal kurmak istiyorum. anydesk ile bağlanıp sesli şekilde dc veya benzeri uygulamadan işleyişi kuruluşu anlatacak bi arkadaş arıyorum . Ücretiyle beraber dm'den iletişime geçebilirsiniz
  • 14-06-2022, 21:01:14
    #2
    firebase düşünürseniz yardımcı olabilirim. Firebase cloud messaging özelliği ile kullanıcılarınıza ücretsiz bildirim gönderebilirsiniz.(bütün kullanıcılara)
  • 14-06-2022, 22:15:30
    #3
    Seyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    firebase düşünürseniz yardımcı olabilirim. Firebase cloud messaging özelliği ile kullanıcılarınıza ücretsiz bildirim gönderebilirsiniz.(bütün kullanıcılara)
    Teşekkürler hocam firebase olmaz ama