Unitydeki oyunuma one signal kurmak istiyorum. anydesk ile bağlanıp sesli şekilde dc veya benzeri uygulamadan işleyişi kuruluşu anlatacak bi arkadaş arıyorum . Ücretiyle beraber dm'den iletişime geçebilirsiniz