• 06-01-2021, 14:51:41
    #1
    Merhaba,

    WebView değil. Anında bildirim gönderilebilen, telegram kanalı usülü çalışabilen (sohbet yok) basit bir native uygulama yaptırılacaktır. En hızlı şekilde rica edeceğim.

    Teklifleriniz için teşekkürler.
  • 06-01-2021, 16:08:25
    #2
    @jalapone; öneririm hocam
  • 06-01-2021, 16:19:38
    #3
    efsungokmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @jalapone; öneririm hocam
    Teşekkür ederim kıymetli dostum, kendilerini not ettim.
  • 06-01-2021, 16:27:33
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    efsungokmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @jalapone; öneririm hocam
    Teşekkür ederim hocam.
    Arayışınız devam ediyor ise PM üzerinden detayları iletebilirsiniz hocam.
  • 06-01-2021, 16:45:02
    #5
    Detaylı PM Alabilirmiyim?