Merhaba,

WebView değil. Anında bildirim gönderilebilen, telegram kanalı usülü çalışabilen (sohbet yok) basit bir native uygulama yaptırılacaktır. En hızlı şekilde rica edeceğim.

Teklifleriniz için teşekkürler.