• 10-07-2020, 11:06:06
    #1
    Başlıkta da belirtiğim gibi console hesabı almayı ya da oluşturmayı düşünüyorum.
    Şuan için 2 adet web viewer uygulamam var ama ilerde uygulama yaptırmak istiyorum.

    Sizce hazır hesap mı almak avantajlı yoksa sıfırdan oluşturmak mı?
  • 10-07-2020, 11:07:20
    #2
    Daha önce hesap açmadıysanız tabii ki sıfırdan oluşturmak daha iyidir. Bilgileri doğru girerek üye olun. Kimlik onayı isteyecekler.
  • 10-07-2020, 11:07:40
    #3
    Vakit kaybetmeden hazır kimlik onaylı Google Console hesabı almak isterseniz PM atabilirsiniz.