Konu
Console Hesabı Oluşturmayı Düşünüyorum,
10-07-2020, 11:06:06
#1
Hattushil
Başlıkta da belirtiğim gibi console hesabı almayı ya da oluşturmayı düşünüyorum.
Şuan için 2 adet web viewer uygulamam var ama ilerde uygulama yaptırmak istiyorum.
Sizce hazır hesap mı almak avantajlı yoksa sıfırdan oluşturmak mı?