Arkadaşlar merhaba Apple enterprise hesabı satın alıyoruz.
Hesap başına 1000$ gibi ciddi ödeme yapılacaktır.
https://developer.apple.com/programs/enterprise/
Enterprise hakkında detaylı bilgi buradan sahip olabilirsiniz.
Apple enterprise hesabı aranıyor.
4
●171
- 16-06-2020, 21:26:17enterprise hesabı şirket hesabımı demek oluyor farklı bişeymi. Şirket hesabı ise sağlayabilirimusl4nm4z adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2020, 00:06:48evet şirket hesabı ama enterprise hocam.elessaramandil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Developer şirket hesabı değil. - 29-08-2020, 15:03:59hocam iletişime geçer misiniz?elessaramandil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
