• 14-06-2020, 14:29:52
    #1
    Arkadaşlar merhaba Apple enterprise hesabı satın alıyoruz.
    Hesap başına 1000$ gibi ciddi ödeme yapılacaktır.

    https://developer.apple.com/programs/enterprise/
    Enterprise hakkında detaylı bilgi buradan sahip olabilirsiniz.
  • 16-06-2020, 12:55:43
    #2
    2000$ ödeme verilecektir.
  • 16-06-2020, 21:26:17
    #3
    usl4nm4z adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2000$ ödeme verilecektir.
    enterprise hesabı şirket hesabımı demek oluyor farklı bişeymi. Şirket hesabı ise sağlayabilirim
  • 17-06-2020, 00:06:48
    #4
    elessaramandil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enterprise hesabı şirket hesabımı demek oluyor farklı bişeymi. Şirket hesabı ise sağlayabilirim
    evet şirket hesabı ama enterprise hocam.
    Developer şirket hesabı değil.
  • 29-08-2020, 15:03:59
    #5
    Full Stack Developer
    elessaramandil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enterprise hesabı şirket hesabımı demek oluyor farklı bişeymi. Şirket hesabı ise sağlayabilirim
    hocam iletişime geçer misiniz?