Arkadaşlar merhaba Apple enterprise hesabı satın alıyoruz.
Hesap başına 1000$ gibi ciddi ödeme yapılacaktır.

https://developer.apple.com/programs/enterprise/
Enterprise hakkında detaylı bilgi buradan sahip olabilirsiniz.