Merhaba,
Android Firebase ile bir uygulama yapmaya çalışıyorum daha önce başka veritabanı kullanma tecrübelerim oldu fakat firebase konusunda çok yeniyim. Durum şu şekilde,
Projeyi yazdım authentication sorunsuz bir şekilde yaptırıyorum database'e auth uid'i aktarıyorum bu şekilde id'ler de kayıtlı oluyor. Toast olarak ekranda bir bildirim de çıkarıyorum fakat sorunu arkadaşıma attığımda ve tesadüfen gördüm sorun şuydu: Ben hesap kayıt ettiğimde gelen " Hesabınız oluşturuldu" toast'ı ondada gözükmekteydi. Yani benim yaptığım veritabansal işlemi (örneğin hesap oluşturma) onda nasıl çıkabilir? Realtime database kullanmaktayız firestore'a geçmemiz mi gerekiyor? Firebase'in amacı bu mu? Yoksa ben mi yanlış yapıyorum bazı şeyleri. Yardımcı olursanız çok müteşekkir olurum
Android Firebase Cihazlar Arası Bir Sorun Var
2
●110
- 31-07-2019, 00:13:11Aynı client 2 taraftada açıkmı yani aynı id üstünden işlem yaptığın için mi orada çıkıyor yoksa atladığın bir kısımmı var bunu araştırsan daha iyi olur ben firebase kullanmadım ama diğerlerinde böyle bi durum olduğu için yazıyorum.Salimcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2019, 00:18:53Cevabınız için çok teşekkür ederim. Bilgisayarımda emulatör ile uygulamayı açıyorum diğer yanda kendi telefonumdan açık emulatorle kayıt olduğumda telefonumda toast gözüküyor. Kayıt olma ve giriş kısmında böyle bir sorunun nasıl olduğunu anlayamadım. Umarım çözebilirimLOADERPHP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit çözüldü arkadaşlar