LOADERPHP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı client 2 taraftada açıkmı yani aynı id üstünden işlem yaptığın için mi orada çıkıyor yoksa atladığın bir kısımmı var bunu araştırsan daha iyi olur ben firebase kullanmadım ama diğerlerinde böyle bi durum olduğu için yazıyorum.
Cevabınız için çok teşekkür ederim. Bilgisayarımda emulatör ile uygulamayı açıyorum diğer yanda kendi telefonumdan açık emulatorle kayıt olduğumda telefonumda toast gözüküyor. Kayıt olma ve giriş kısmında böyle bir sorunun nasıl olduğunu anlayamadım. Umarım çözebilirim

Edit çözüldü arkadaşlar