Kariyer'de gezinirken gördüğüm bir iş ilanını faydası olur diye paylaşmak istedim.Part-time çalışma seçeneğide varmış.Konu eğer yanlış bölüme açıldıysa, ilgili bölüme taşınmasını rica ediyorum.
İstanbul, Tuzla'da yer alan Amazon Lojistik Merkezi Depo Operatörleri arıyor.
Genel Nitelikler ve İş Tanımı
- Tüm ürünlerin teslim alınması, kontrolü, tasnifi ve depolanması.
- Müşteri siparişlerinin toplanması, paketlenmesi ve gönderimi.
- Müşteri siparişlerinin sevkiyat için kutulanarak kamyonlara yüklenmesi. Ürünlerdeki barkodları okutmak için barkod tarayıcıları kullanmak. -Ekranlardaki komut istemlerini görüntülemek ve bazı görevler için talimatları izlemeyerek görevi yerine getirmek.
- Oluşabilecek sorunları gidermek ve raporlamak.
-
Ürünlerin kalite standartlarını
karşıladığından emin olmak.
Ayrıca şunları yapabilmeniz gerekir:
- Vardiya sırasında ayakta durmak, yürümek, itmek, çekmek, çömelmek, eğilmek ve uzanmak.
- Ağırlığı 15 kg'a kadar olan ürün ve kutuları
kaldırmak ve taşımak.
Belirli Süreli Rol - 5,5 aya kadar (22 Hafta) Vardiyalar: Lojistik merkezimizde halihazırda 3 vardiya bulunmaktadır ve hepsi için tam zamanlı (45 saat, haftada 6 gün) ve yarı zamanlı (15 saat, haftada 2 gün) işe alım yapılmaktadır.
Karşılığında ne alacaksınız?
- Aylık 26.790 TL'ye kadar brüt maaş kazanabilirsiniz
- Özel Sağlık Sigortası
- Hayat Sigortası
- Çalışan Destek Programı (Employee Assistance Program (EAP)
- Güvenli, modern ve düzenli bir işyeri - Çalışanlara sağlanan eğitimler ve beceri geliştirme fırsatları
Ücretsiz sıcak içecekler, ücretsiz yemek ve birden fazla mola alanı
- Alışverişlerinizde kullacağınız çalışan indirim kodu
- Aylık ortalama 225 saatlik çalışmanın saatlik ücret karşılığı olarak 113 TL, ek olarak 1365 TL aylık ödenek (kriterlerin karşılanması durumunda)
İLAN LİNKİ
Amazon Turkey Operasyon Hizmetleri Depo Operatörü
6
●294
- 09-09-2024, 14:52:30Asgari ucret + sigorta hepsi hocam.
Paylasilacak birsey degil. Hele de İstanbul gibi yerde asla calisilmaz. - 09-09-2024, 14:57:03ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBu ilanı part-time çalışma olanağı olduğu için paylaştım.Bu yine kötünün iyisi arkadaşlar.Tesadüfen bir ilana denk geldim, firma meydancı olarak işci alacak ancak istediği şeylere bakınız.erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Eski çağlar da hayvanlara bile bu kadar iş yüklenmemiştir. - 09-09-2024, 15:04:06Çalışırken telefonu yanlarına almak yasakmış diye duydum, girerken giyinme dolabına koyup depoya geçiliyor muş, ne kadar doğru bilmiyorum.
- 09-09-2024, 17:59:46Günde 6 saat iş ilanına part time demiş. Asgari ücret dememek için de bürüt yazmış. Hele o fiyattan hamal bulursanız helal olsun

