Merhaba
Sıfırdan amozon a giriş yapmak istesek tavsiye edermisiniz aktif satış yapan arkadaşlardan tavsiye edermisiniz?
Amerika 'da yiyecek üzerine düşünüyorum. Şuan aktif satış bir arkadaşım var orada ama yeterli bilgiye sahip değil oda.
Gıda topantıcısı var mı aramızda ?
Bu konuda eksiler artılar için bilgilendirme yaparsanız memnun olurum.
Amozon giriç için fikir
6
●184
- 09-07-2023, 21:07:10Yurtdışında gıda satmak biraz sıkıntılı, birçok evrak isteniyor, onun yerine varyasyonsuz, boyutu ufak (amazon fee ücreti ve yurtdışı kargo maliyeti daha az olacağı için) ürünler satabilirsiniz. Örneğin kalemlik, cüzdan, atkı vb. Bu tarz ürünler sizi yormaz, ha diyorsanız ki ben bütün zorlukları aşarım gıdayı tutturursaniz daha çok kazanabilirsiniz tabii. İyi günler
- 09-07-2023, 21:32:18Oradan toptancı bulup Amazon'da FBA olarak satacağına, TR'de toptancı bulup Trendyol'dan satsan hemen hemen aynı mantık olacaktır çünkü toptan aldığın ürünü ordan dolarla alıp dolarla satacaksın ve bu senin kâr marjini ciddi oranda dusurecektir. Önemli olan aradaki kur farkından kazanç elde etmektir, burada Türk Lirası olarak aldığın ürünleri orada dolarla satacaksın ki emeğine değsinWebTrinK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2023, 22:56:12Aynen doğru diyorsunuz biraz daha araştırayım ilk atılım için biraz zor bir süreçygtkan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle