Dropshippingde ara depo hizmeti alabileceğim ShipTroy ve ShipHack dışında alternatif bir ara depo var mıdır acaba ?
Şu durumdan şikayetçiyim örnek bir ürün için adet kargo fiyatı 32 dolar çıkıyor, 2 adet ürün gönderiminde 64 dolar, 3 adet gönderiminde ise 96 dolar çıkıyor. Normal şartlarda birden fazla siparişlerde kargo ücretinden her kargoyu tek tek fiyatlandırmak yerine 3 lü veya 2 li ürün birleştirmesi yapılıp kargo ücretlerinin de farklı olması gerekmiyor mu ? En azından ara depo hizmetlerini kullanmadan amazon kargo sistemiyle yollanan siparişlerde bu sistem uygulanıyor ve karlılığı arttıran bir etken olan bu multi siparişlerin kar oranı ara depo hizmetiyle tek tek sipariş almış gibi kar ediliyor. Bu hakkında düşünceleriniz ve alternatifleriniz var mı ?
Dropshipping ara depo hizmetleri
2
●270
- 28-10-2022, 21:28:45Ürünler depoya ulaştıktan sonra eğer birleştirmeye uygunsalar bahsettiğiniz 2 veya 3 ürün birleştiriliyor ve fiyat düşüyor. Ama birleştirmeye de ücret alıyorlar. Fakat toplam fiyattan daha aşağı bir fiyat çıkıyor. Birleştirmeye müsait değil ise ürünler birleştirilmeden gönderiliyor. Burada biraz depoların insafına kalmış durumdayız. Keyiflerine eserlerse mi yapıyorlar bilmiyoruzAtos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2022, 22:54:02Evet burda da bir flu ortam oluşuyor, bir hizmet satın alıyoruz tabi ki para kazanılacak, demiyorum ki ara depo neden bu kadar fiyata yolluyor. Sadece bu multi siparişler konusunda daha şeffaf davranılsa güven ortamı sağlanacaktır.Worakls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hatta başıma gelen bir olayı anlatayım aynı markanın aynı ağırlıkta ve ölçülerde ürünlerinden sipariş aldım bir siparişte 3 adet bir siparişte 4 adet. 3 adet olan siparişte birleştirme yapılıp gerçekten şaşırtıcı şekilde ufakta olsa bir indirim sağlandı. Ardından dönüp 4 adet olan siparişim için burada bir birleştirme yapar mısınız, 3 siparişimde şu kadar bir indirim (bu da demek oluyor kar artışı) oldu dedim, bu sipariş için de aynı şekilde yardımcı olursanız sevinirim dedim. Benim bunu yazmamdan yaklaşık 10 saat sonra bu yapılan indirim "arkadaşlar hesap yaparken yanlışlık yapmış" denip ekstra ödeme çekildi, o yapılan indirim de geri çekilmiş oldu Hem komik hem de mide bulandırıcı. Sanırım o an siparişi hazırlayan arkadaşın insafına kalıyoruz. Yakalanırsanız da söke söke geri alıyorlar