• 09-05-2021, 19:07:51
    #1
    Merhabalar,

    İşin uzmanlarına sormak isterim konuyla ilgili güncel bilgiye ulaşamadım.

    * Amazon ve diğer platformlar üzerinden neden paypal şart ?

    * Online yurtdışı hesap açılışı yaptığımız siteler üzerinden direkt olarak Türkiye hesaplarımıza para transferi yapamıyorumuyuz ? Örnek olarak payoneer*com yada Wise*com siteleri üzerinden!

    Yanlış ve eksik bir soru sormuş olabilirim. Beni düzeltirseniz sevinirim.

    Teşekkürler.
  • 09-05-2021, 19:14:18
    #2
    Earthen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    İşin uzmanlarına sormak isterim konuyla ilgili güncel bilgiye ulaşamadım.

    * Amazon ve diğer platformlar üzerinden neden paypal şart ?

    * Online yurtdışı hesap açılışı yaptığımız siteler üzerinden direkt olarak Türkiye hesaplarımıza para transferi yapamıyorumuyuz ? Örnek olarak payoneer*com yada Wise*com siteleri üzerinden!

    Yanlış ve eksik bir soru sormuş olabilirim. Beni düzeltirseniz sevinirim.

    Teşekkürler.
    TAX sistemi yuzunden. Turkiye'de PayPal bile yok aslinda sorunun cevabi icinde
  • 09-05-2021, 19:26:30
    #3
    ABD'de yada farklı bir ülkede açtığım banka hesabıma amazon satışlarımın transferi gerçekleşiyor fakat ABD bankasında olan para Türkiye'ye transfer edilemiyor mu ? Komisyonlar la alakalı olduğunu söyledi arkadaş ''yoksa neden olmasın'' dedi. Ama konuya uzak olunca sizlere sormak istedim.
  • 09-05-2021, 19:27:53
    #4
    İlla PayPal şart değil ben payoneer kullanıyorum. Payoneerden de Türkiye’ye çekebiliyorum.
  • 09-05-2021, 19:34:24
    #5
    AZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlla PayPal şart değil ben payoneer kullanıyorum. Payoneerden de Türkiye’ye çekebiliyorum.
    Payonrden ülke tercihi için bir önerin varmıdır ? yada farklı bir tavsiyen ?

    Teşekkürler.
  • 09-05-2021, 19:35:19
    #6
    Earthen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Payonrden ülke tercihi için bir önerin varmıdır ? yada farklı bir tavsiyen ?

    Teşekkürler.
    Herhangi bir önemi bulunmamakta, payoneeri direk çekersen çok kesiyor. R10 üstünde aracılar ile bozarsan belki daha uygun fiyatlara gelir.