• 23-02-2013, 20:48:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar iphone 5 almayı düşünüyorum forumda zaman zaman alan satan ve kullanan arkadaşlarımız var tecrübeleriniz doğrultusunda vatan computerda 2160 TL fiyatı var aşağıdaki linkte 1425 e satılıyor fark nedir acaba?neden bu kadar fiyat farkı var sahibindendeki ilandaki iphone 5 için yorumlarınız nelerdir

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...12500953/detay
  • 23-02-2013, 21:03:03
    #2
    ilandada dedigi gibi (Avrupa Cihaz)yurt dışı cihaz türkiyede garantisi yok ve muhtemelen pasaport kaydı yok olsa bile 5-6 ay içerisinde kaydı düşer ugraşırsın sonra
  • 23-02-2013, 21:20:20
    #3
    Merhaba

    Pasaport kayitli cihaz fiyatlari 1800 civari daha ucuzlari klonlama cihazlar. Dusunuyorsaniz 1600 liraya 2 haftalik pasaport kayitli siyah iphone saglayabilirim aksesuarlari tam.
  • 23-02-2013, 21:20:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ByBossX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilandada dedigi gibi (Avrupa Cihaz)yurt dışı cihaz türkiyede garantisi yok ve muhtemelen pasaport kaydı yok olsa bile 5-6 ay içerisinde kaydı düşer ugraşırsın sonra
    ilanda ''Hiçbir Zaman Kesinlikle Kilitlenmez…'' demiş. neden 5-6 ay sonra kapanıyor acaba ?
  • 23-02-2013, 21:22:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ben forumdan https://www.r10.net/members/14691-aspire.html arkadaştan aldım 1600 tl ye
    bir sıkıntı çıkarsa yakasına yapışırım eski üye kaçmaz sanırım tavsiye ederim
  • 23-02-2013, 21:24:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    SoleKinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Pasaport kayitli cihaz fiyatlari 1800 civari daha ucuzlari klonlama cihazlar. Dusunuyorsaniz 1600 liraya 2 haftalik pasaport kayitli siyah iphone saglayabilirim aksesuarlari tam.
    mesajınız için teşekkür ederim sıfır almayı düşünüyorum kararsız kaldım fiyat farklılıkları çok fazla
  • 23-02-2013, 21:30:04
    #7
    Ben ürünüme sifir ayarinda diyorum cunlu biz sifir sattik

    Ürün kapanmaz diyorum çünkü pasaport kaydini biz yaptik maliyeye harc odendiginde sikinti olmaz isterseniz fotografta gonderebilirim
  • 23-02-2013, 21:34:23
    #8
    webmaster80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilanda ''Hiçbir Zaman Kesinlikle Kilitlenmez…'' demiş. neden 5-6 ay sonra kapanıyor acaba ?
    çünkü 1 kez pasaport kaydı yaptırılan pasaporta 2 yıl kayıt yaptırılmıyor.
    eksik evrak vererek kayıt yapıyorlar btk nın evrakları incelemesi biraz zaman alıyor btk ne zaman evragını incelerse eksik bulursa cihazın kaydı düşüyor.
    birde şöyle bişey var pasaportun sahibi abone merkezine gidip kaydı sildirip yeni cihaz kaydettirebilir.
    benim düşüncem kendi çevrenden birine yaptırırsın kaydını kafan rahat olur. sıkıntı yaşıyacagın tek şey pasaport kaydı.

    ben yurt dışında oldugum için biraz bilgim var bu konuda.
  • 23-02-2013, 21:36:02
    #9
    SoleKinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ürünüme sifir ayarinda diyorum cunlu biz sifir sattik

    Ürün kapanmaz diyorum çünkü pasaport kaydini biz yaptik maliyeye harc odendiginde sikinti olmaz isterseniz fotografta gonderebilirim
    Maliyeye nasıl ödüyorsunuz hocam :S
    Vergi dairesine ödenmiyor mu?
    Aynı şey mi yoksa..?