webmaster80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilanda ''Hiçbir Zaman Kesinlikle Kilitlenmez…'' demiş. neden 5-6 ay sonra kapanıyor acaba ?
çünkü 1 kez pasaport kaydı yaptırılan pasaporta 2 yıl kayıt yaptırılmıyor.
eksik evrak vererek kayıt yapıyorlar btk nın evrakları incelemesi biraz zaman alıyor btk ne zaman evragını incelerse eksik bulursa cihazın kaydı düşüyor.
birde şöyle bişey var pasaportun sahibi abone merkezine gidip kaydı sildirip yeni cihaz kaydettirebilir.
benim düşüncem kendi çevrenden birine yaptırırsın kaydını kafan rahat olur. sıkıntı yaşıyacagın tek şey pasaport kaydı.

ben yurt dışında oldugum için biraz bilgim var bu konuda.