Merhaba Arkadaşlar
yurtdışından A4 kağıt getiriyorum. Şuan kağıtlar yüklendi. 35 güne kadar depoya girer. 3,25 + kdv(%8) satmayı düşünüyorum. Minumum 1 koli satacağım koli içinde 5 top var . almak isteyen var mı ? Kağıtları bizzat kendim denedim. Seri fotokopi çektim gayet düzgün çekti takılma veya sıkışma olmadı.
Satış: A4 kağıt satışı
53
●3.915
- 21-02-2013, 00:22:381 kolide 5 adet var. Lojistik depodan dagıtım olacak tahmini 5 - 6 tl gibi bi rakama kargo olur.Graphic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2013, 00:44:03Üyeliği durduruldukargo dahil 22 tl yaparsan bi kolide ben alırım
- 21-02-2013, 01:00:05
- 21-02-2013, 01:38:58işten anlayan bir arkadaş inceleme yapıp geri bildirime geçsin bize deArunyA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.