Merhaba Arkadaşlar
yurtdışından A4 kağıt getiriyorum. Şuan kağıtlar yüklendi. 35 güne kadar depoya girer. 3,25 + kdv(%8) satmayı düşünüyorum. Minumum 1 koli satacağım koli içinde 5 top var . almak isteyen var mı ? Kağıtları bizzat kendim denedim. Seri fotokopi çektim gayet düzgün çekti takılma veya sıkışma olmadı.