Tablet almayı düşünüyorum aslında karar verdim piranha tab III 9" alacağım ama belki forumda daha iyi bir şey çıkabilir karşıma dedim.
http://www.sanalpazar.com/Piranha-Bu...za__isp5800335
daha uygun fiyatta verebilecek varsa veya daha iyi bir model satmak isteyen varsa alabilirim.
Belki 7" de olabilir ama fiyatının gerçekten çok iyi olması lazım
Alışveriş sanalpazar üzerinden yapılacaktır.
İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkürler
Alış: Tablet Alınacaktır
4
●404
- 23-01-2013, 14:48:17bende polypad 10.1 hd kullanıcısıyım. fazlasıyla öneririm. tabletlerde işlemci hızı ve ips ekran olması çok önemli bence. uzun araştırmalarıma karşın hem ekranı büyük hem işlemcisi 1.6 hemde ips ekran olması beni baştan çıkardı. aldım ve gayet memnunum. tablet bir kere alınır diye düşünüyorum. gidip 150-200 liralık birşey almayın derim