bende polypad 10.1 hd kullanıcısıyım. fazlasıyla öneririm. tabletlerde işlemci hızı ve ips ekran olması çok önemli bence. uzun araştırmalarıma karşın hem ekranı büyük hem işlemcisi 1.6 hemde ips ekran olması beni baştan çıkardı. aldım ve gayet memnunum. tablet bir kere alınır diye düşünüyorum. gidip 150-200 liralık birşey almayın derim