http://www.sanalpazar.com/Turkiye-Di...sp5928174#imgd
Bu Ürün sizce nasıl ?
Yada
300-400TL arasında kaliteli tablet arıyorum . 2 yıl garantisi felan olacak.
Saygılarımla .
( 2. El aramıyorum )
Alış: Tablet Alınacaktır
4
●302
- 21-01-2013, 16:06:33İnceliyorum hocam teşekkürler.zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar öneri bekliyorum sizlerden . - 21-01-2013, 16:13:45çin malı alma başın ağrımasın.Tavsiyem hiç yoksa paran git ipad mini veya ipad 2 al inan pişman olmazsın.
Bu tabletlerin wifisi berbat.3Gsi berbat kullanılmayacak şekilde araştırırsan farkedersin.2 hafta araştırdım ben.Garanti desen zaten 2-3 ay sonra unutulur gider.Tavsiyem Nexus 7 veya İpad mini - ipad 2 ye yönelmen. - 21-01-2013, 16:36:40Araştırdım haklısın hocam .OzgurUlupinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R9720 Almaya karar verdim. Mükemmel ürünmüş teşekkürler hocam (.zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle