OzgurUlupinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çin malı alma başın ağrımasın.Tavsiyem hiç yoksa paran git ipad mini veya ipad 2 al inan pişman olmazsın.
Bu tabletlerin wifisi berbat.3Gsi berbat kullanılmayacak şekilde araştırırsan farkedersin.2 hafta araştırdım ben.Garanti desen zaten 2-3 ay sonra unutulur gider.Tavsiyem Nexus 7 veya İpad mini - ipad 2 ye yönelmen.
Araştırdım haklısın hocam .

zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatını 500e çıkarıp nexus 7 almanı öneririm. Ya da r9720.
R9720 Almaya karar verdim. Mükemmel ürünmüş teşekkürler hocam (.