• 02-01-2013, 14:59:19
    #19
    hala bulamadım bi kedicik ya telefonlarını açmıyolar, yada maillere dönüş yapmıyolar
  • 03-01-2013, 19:20:53
    #20
    Hala bulmuş değilim 1 kedi bulmak bu kadarmı zor yaf
  • 25-02-2013, 14:23:37
    #21
    Beyaz iran kedisi arıyorum.
  • 25-02-2013, 16:24:24
    #22
    Sokaktan yavru bi kedi alırsanız besleyebilirsiniz.yavruyken elimde büyüyen 6 kedi var,eve alıştırırsanız çıkmazlar,şimdi bitane sarı yavru kedim var bi ara eve alıyodum şimdi girip girip duruyor.Sokaktaki bütün kedilere vurup vurup kaçıyor.Ben nereye gidersem oda oraya geliyo sokaktan yavru bulabilirseniz daha iyi olur yani..Yavruyken alırsanız alışır zaten hemen sizde alışırsınız.Yavru demişken kendi halinde gezebilecek bi kedi felan değil,doğduktan bi zaman sonra anneleri yanlarında durmamaya baslıyo daha kücücuk ve meraklı oluyolar korkuyolar felan.Onlardan bulup alırsanız eve sorun yasamazsınız
  • 26-02-2013, 11:59:18
    #23
    zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sokaktan yavru bi kedi alırsanız besleyebilirsiniz.yavruyken elimde büyüyen 6 kedi var,eve alıştırırsanız çıkmazlar,şimdi bitane sarı yavru kedim var bi ara eve alıyodum şimdi girip girip duruyor.Sokaktaki bütün kedilere vurup vurup kaçıyor.Ben nereye gidersem oda oraya geliyo sokaktan yavru bulabilirseniz daha iyi olur yani..Yavruyken alırsanız alışır zaten hemen sizde alışırsınız.Yavru demişken kendi halinde gezebilecek bi kedi felan değil,doğduktan bi zaman sonra anneleri yanlarında durmamaya baslıyo daha kücücuk ve meraklı oluyolar korkuyolar felan.Onlardan bulup alırsanız eve sorun yasamazsınız
    Nerden buluruz hocam.
  • 26-02-2013, 14:14:15
    #24
    videolarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden buluruz hocam.
    Hocam bi süre sonra cok fazla kedi doğar bu dönem.Sokaklarda karsınıza cıkar elbet bizim bahçemize gelmişlerdi
  • 26-02-2013, 14:32:44
    #25
    zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bi süre sonra cok fazla kedi doğar bu dönem.Sokaklarda karsınıza cıkar elbet bizim bahçemize gelmişlerdi
    Beklemede kalalım o zaman