Sokaktan yavru bi kedi alırsanız besleyebilirsiniz.yavruyken elimde büyüyen 6 kedi var,eve alıştırırsanız çıkmazlar,şimdi bitane sarı yavru kedim var bi ara eve alıyodum şimdi girip girip duruyor.Sokaktaki bütün kedilere vurup vurup kaçıyor.Ben nereye gidersem oda oraya geliyo sokaktan yavru bulabilirseniz daha iyi olur yani..Yavruyken alırsanız alışır zaten hemen sizde alışırsınız.Yavru demişken kendi halinde gezebilecek bi kedi felan değil,doğduktan bi zaman sonra anneleri yanlarında durmamaya baslıyo daha kücücuk ve meraklı oluyolar korkuyolar felan.Onlardan bulup alırsanız eve sorun yasamazsınız